ברוך הבא אורח, הרשם או התחבר


כנראה: גל ביטולי כרטיסי אשראי בלאומי קארד בגלל קרן מור

מערכת האתר פרסמ/ה לפני 6 שנים 1240 צפו בכתבה

קרן מור נכחה אתמול, יום שישי, בהפגנה כנגד חוק הלאום. כתוצאה מכך הבוקר "הצל" העלה לעמוד הפייסבוק שלו כי קרן מור נכחה אתמול בהפגנה. הפוסט זכה לאלפי לייקים, 938 שיתופים והרבה מאוד תגובות זועמות: "נחרים את לאומי קארד".

רק לפני שבוע חברת לאומי קארד נרכשה על ידיי קרן ורבורג פינקוס והיא כבר חווה זעזוע ראשון: גל לקוחות זועמים כתוצאה מתמיכת הפרזנטורית של לאומי קארד "קרן מור" במחאה כנגד חוק הלאום.

לקוחות לאומי קארד זועמים: "מבקשים להתנתק, קרן מור תומכת בטרור"

לקוחות צילמו את ההודעות ששלחו לחברת לאומי קארד בעמוד הפייסבוק: "שלום רב.. יש ברשותי מספר כרטיסי אשראי שלכם. בשל העובדה שאתם מעסיקים את גברת קרן מור הלא נכבדה כלל ובשל המעורבות שלה נגד מדינת ישראל, תמיכת בטרור, וחלומה למדינה פלסטינאית. אבקש לבטל את הכרטיסים שברשותי. לא אממן תומכי טרור"

לקוח אחר כתב: "שלום לאומי קארד ברצוני לדעת איך מבטלים את כרטיסי האשראי שלכם שברשותי? הסיבה: הפרזנטורים שלכם מעודדים תמיכה ברצח העם היהודי. אשמח להתייחסות בנושא"

הלקוחות דורשים: "לא נמשיך אם תצא הודעה מסודרת על המשך דרכה בלאומי קארד"

לקוח אחר כתב בפוסט של "הצל": "בוקר טוב אני אימי ואבי , בעלי כרטיסי אשראי וחברים בבנק לאומי, אומר זאת בפה מלא אחרי שהפרזנטורית שלכם גברת קרן מור הייתה בהפגנת תמיכת טרור אנחנו לא נמשיך את השירות דרככם אלא אם כן תצא הודעה מסודרת על המשך דרכה. תודה ויום טוב".

תגובת לאומי קארד

קרן מור היא קודם כל אדם פרטי. במדינה דמוקרטית כל אדם רשאי להביע את דעותיו ולממש את זכותו האזרחית

עדיין לא נמסרה הודעה רשמית לציבור הלקוחות, זו היא תגובה שמתקבלת מנציגי השירות של החברה.

<< לכתבה הקודמת לכתבה הבאה >>


שותפים שלנו: עוקבים באינסטגרם, שאלות ותשובות, דייטים והכרויות