Appelboy7 כתב/ה בסטטוסים מטוויטר לפני 7 שנים:
סטטוסים על: אוהב, אני לא אוהב את האימוג י הזה
אני👏🏼לא👏🏼אוהב👏🏼את👏🏼האימוג'י👏🏼הזה👏🏼
סטטוס זה יובא מטוויטר, קישור לעמוד הציוץ: לחץ כאןסטטוסים על: אוהב, אני לא אוהב את האימוג י הזה
לידיעה: אחריות חלה על כותב הסטטוס, אין הנהלת האתר אחראית על תכנים המתפרסמים באתר.
לעוד מלא סטטוסים
שותפים שלנו: עוקבים באינסטגרם, שאלות ותשובות, דייטים והכרויות
