אנונימי כתב/ה בStatuses about Love לפני 9 שנים:
<3 Youre my Best Friend, but I wish we were more than friends. Because when Im with you, its like were the Only two people on the earth! <3
לידיעה: אחריות חלה על כותב הסטטוס, אין הנהלת האתר אחראית על תכנים המתפרסמים באתר.
לעוד מלא סטטוסים
שותפים שלנו: עוקבים באינסטגרם, שאלות ותשובות, דייטים והכרויות
