אנונימי כתב/ה בStatuses about Life לפני 9 שנים:
Dont take what life gives you and frown, take what life gives you and smile cause you know you can make the best of it!!
לידיעה: אחריות חלה על כותב הסטטוס, אין הנהלת האתר אחראית על תכנים המתפרסמים באתר.
לעוד מלא סטטוסים
שותפים שלנו: עוקבים באינסטגרם, שאלות ותשובות, דייטים והכרויות
