ברוך הבא אורח, הרשם או התחבר


אנונימי כתב/ה בסטטוסים על כעס לפני 11 שנים:

תחושת העליבות והלוזריות הזאת שאופפת אותך ברגע שאתה בא לעשות אפצ'י ואז האפצ'י מחליט שאתה לא מספיק טוב בשבילו ומחליט לברוח למקום טוב יותר..


סטטוסים על:

לידיעה: אחריות חלה על כותב הסטטוס, אין הנהלת האתר אחראית על תכנים המתפרסמים באתר.


לעוד מלא סטטוסים


שותפים שלנו: עוקבים באינסטגרם, שאלות ותשובות, דייטים והכרויות