אנונימי כתב/ה בסטטוסים על כעס לפני 11 שנים:
סטטוסים על:
תחושת העליבות והלוזריות הזאת שאופפת אותך ברגע שאתה בא לעשות אפצ'י ואז האפצ'י מחליט שאתה לא מספיק טוב בשבילו ומחליט לברוח למקום טוב יותר..
סטטוסים על:
לידיעה: אחריות חלה על כותב הסטטוס, אין הנהלת האתר אחראית על תכנים המתפרסמים באתר.
לעוד מלא סטטוסים
שותפים שלנו: עוקבים באינסטגרם, שאלות ותשובות, דייטים והכרויות
