ברוך הבא אורח, הרשם או התחבר


עומר כתב/ה בכללי לפני 6 שנים:

אני כועס על זה שמציצים לי בנייד
כשאני מתכתב. ככה מישהו
לידי ברכבת כתב עכשיו בוואטסאפ .😂


לידיעה: אחריות חלה על כותב הסטטוס, אין הנהלת האתר אחראית על תכנים המתפרסמים באתר.


לעוד מלא סטטוסים


שותפים שלנו: עוקבים באינסטגרם, שאלות ותשובות, דייטים והכרויות