אנונימי כתב/ה בסטטוסים על להיות ישראלי לפני 11 שנים:
להיות ישראלי, זה ללכת לסופר, לעשות קניות, ולמשוך עוד שקיות ולקחת איתך..???
סטטוסים על איתךאמה
עמוד 1 מתוך 1שותפים שלנו: עוקבים באינסטגרם, שאלות ותשובות, דייטים והכרויות
