סטטוסים על אנושי
עמוד 4 מתוך 4
עוז הגבר כתב/ה בבדיחות לפני 9 שנים:
לטעות זה אנושי לתעוט זה דיסלקציה ולטאות זה כמו דינוזאןר רק פחות מגניב
אנונימי כתב/ה בכללי לפני 14 שנים:
התקשרתי עכשיו לשירות הלקוחות של החברה הסלולרית שלי, לחצתי 1 למענה אנושי ובכל זאת ענתה לי כלבה
אנונימי כתב/ה בכללי לפני 14 שנים:
חיוך הוא דבר כל כך אישי והופך כל אחד ליותר אנושי , אין לו ערך בכסף ולא בממון ובכל זאת הוא שווה המון ..
אנונימי כתב/ה בסטטוסים לפייסבוק לפני 11 שנים:
לטעות זה אנושי.. להאשים בזה מישהו אחר, מראה על פוטנציאל ניהולי
שותפים שלנו: עוקבים באינסטגרם, שאלות ותשובות, דייטים והכרויות
