סטטוסים על ביקורת
עמוד 6 מתוך 6
BomBoris כתב/ה בסטטוסים מטוויטר לפני 8 שנים:
מעדיף ביקורת של אדם חכם מאשר אהדה של הרבה אוהבי סברי-מרנן.
אנונימי כתב/ה בסטטוסים על האח הגדול לפני 10 שנים:
קצת עצוב שכל אחד פה מעביר ביקורת על מתמודדי האח הגדול
קצת עצוב שכל אחד פה מעביר ביקורת על מתמודדי האח הגדול
רק דבר אחד אני אגיד לכם..
תסתכלו קודם במראה!!
אנונימי כתב/ה בכללי לפני 10 שנים:
היא: מאמי מה התכונה הכי גרועה אצלי?
היא: מאמי מה התכונה הכי גרועה אצלי?
אני: שאת לא יודעת לקבל ביקורת
היא: עזוב עזוב, מצאתי את מי לשאול באמת
אנונימי כתב/ה בכללי לפני 10 שנים:
קמת בבוקר והיו לך עוד דברים לעשות חוץ מלכתוב ביקורת על ההופעה של סיה ?כל השאר זה בונוס .
שותפים שלנו: עוקבים באינסטגרם, שאלות ותשובות, דייטים והכרויות
