Liatonly כתב/ה בסטטוסים מטוויטר לפני 7 שנים: אנחנו צריכים במדינה עוד אנשים כמו המארגנים של מחאת האתיופים כדי לצאת ככה לרחובות ולהפגין על יוקר המחיה, הבעיה היא שהעם הזה כל כך מפולג שזה לא יקרה בחיים. 0 0 0 0 הגב (0) דיווח עריכה
Nifla_Po כתב/ה בסטטוסים מטוויטר לפני 7 שנים: כשאתה נחשד שעברת עבירות בעודך מחזיק בתפקיד הכי חזק במדינה, לחקור אותך עולה הרבה מאוד כסף, ואין בתפקיד הזה בנוסף זכות מובנית למימון חיצוני של עו״ד בכלל, ובפרט בידי אנשים שיש להם אינטרס ישיר בעבירות שעברת, כביכול. שמחתי לעזור. 0 0 0 0 הגב (0) דיווח עריכה
Nifla_Po כתב/ה בסטטוסים מטוויטר לפני 8 שנים: שוב מזכיר לכולם: אנחנו לא חיים במדינה נורמלית אנחנו חיים באקווריום שהזנים שמאכלסים אותו נעים בין פיראנות לעמלצים לבנים 0 0 0 0 הגב (0) דיווח עריכה
Nifla_Po כתב/ה בסטטוסים מטוויטר לפני 8 שנים: הבחירות הבאות במדינה הן על שלטון החוק, וכל מסגור אחר פשוט חוטא למציאות. אל תאכלו ספינים על בטחון, דיור וכל היתר, כי אלו נושאים נגזרים לצביון המדינה 0 0 0 0 הגב (0) דיווח עריכה
Nifla_Po כתב/ה בסטטוסים מטוויטר לפני 8 שנים: אתרי ה״חדשות״ בישראל חייבים להפסיק להיות פלטפורמה למסרי הפייסבוק של בניטוניהו ה-2 ולהתחיל לתפקד כמו שמצופה מהם במדינה נורמאלית 0 0 0 0 הגב (0) דיווח עריכה
james_b25 כתב/ה בסטטוסים מטוויטר לפני 8 שנים: למה אני בעד נשק? כי בעוד עשור כשנהיה מיעוט נרדף במדינה דו לאומית רק כך נוכל להגן על עצמנו 0 0 0 0 הגב (0) דיווח עריכה
Nifla_Po כתב/ה בסטטוסים מטוויטר לפני 8 שנים: השם אימלדה מרקוס לא שגור מספיק בז'רגון הישראלי בהתחשב בזהות הפרסונות שקובעות לנו את סדר היום במדינה 0 0 0 0 הגב (0) דיווח עריכה
Cohen_Asaf כתב/ה בסטטוסים מטוויטר לפני 8 שנים: מישהי עם מרצדס חדשה שאלה אותי איך יוצאים לאיילון. רק במדינה שלנו בן אדם קונה רכב מסכן ומגיע למצב שאין לו כסף לטלפון עם ווייז 1 1 0 0 הגב (0) דיווח עריכה
Nifla_Po כתב/ה בסטטוסים מטוויטר לפני 8 שנים: מודאגים מלמות ברעידת אדמה? אני מודאג יותר מלהישאר בחיים במדינה בקריסת תשתיות, מלאה בישראלים שיודעים שאין משטרה ומוקפת מבחוץ בג'יהאדיסטים 1 0 0 0 הגב (0) דיווח עריכה
אנונימי כתב/ה בסטטוסים ליום העצמאות לפני 8 שנים: תהיו גאים במדינה שלנו כי רק עם כמונו יכול לבנות מדינה כמו שלנו 6 1 0 1 הגב (0) דיווח עריכה