סטטוסים על בסופר
עמוד 4 מתוך 8
אנונימי כתב/ה בכללי לפני 7 שנים:
היום שיחקתי בסופר מריו ואז אמא שלי אמרה לי לצאת מהמחשב כי כבר אין לי חיים ... אמרתי לה: היית מתה יש לי עוד 2 :)
Appelboy7 כתב/ה בסטטוסים מטוויטר לפני 7 שנים:
באמת שיהיה הרבה יותר נוח אם פשוט נעבור לגור בסופר פארם
Appelboy7 כתב/ה בסטטוסים מטוויטר לפני 7 שנים:
בסופר פארם.
בסופר פארם.
אני: אני צריך נרות
רוקח: עצירות?
אני: יום הולדת
שותפים שלנו: עוקבים באינסטגרם, שאלות ותשובות, דייטים והכרויות
