יוסי שפרוט כתב/ה בסטטוסים על האח הגדול לפני 9 שנים:
סטטוסים על הגדול
עמוד 13 מתוך 21
אנונימי כתב/ה בסטטוסים על האח הגדול לפני 10 שנים:
מעניין אם העונה האחרונה של האח הגדול תהיה בעצם טרילוגיה
אנונימי כתב/ה בסטטוסים על האח הגדול לפני 10 שנים:
האח הגדול בדרושים בתפקידי השדרן והפרשן ושני מראיינים
אנונימי כתב/ה בסטטוסים על האח הגדול לפני 10 שנים:
בעולם מקביל פייסבוק חוסם אנשים בגלל סטטוסים על האח הגדול.
אנונימי כתב/ה בכועסים בכעסך לפני 10 שנים:
כועסת שראיתי האח הגדול רק כדי לראות אם בן לולו נכנס ובסוף הוא לא נכנס ונתקעתי עם "אני אמא של חיים" קיבינימט
אנונימי כתב/ה בסטטוסים על האח הגדול לפני 10 שנים:
בקצב הזה של הדיירים שנכנסים לבית האח הגדול, נצטרך לתרום 10 שקלים למספר 2020.
שותפים שלנו: עוקבים באינסטגרם, שאלות ותשובות, דייטים והכרויות
