אנונימי כתב/ה בסטטוסים לחורף לפני 9 שנים: אין כמו להיות בבית, להתכרבל השמיכה ולשתות שוקו חם, כשבחוץ יורד שלג ואין לימודים, רק חבל שלא ירד שלג... 18 2 3 6 הגב (0) דיווח עריכה