סטטוסים על לשתות
עמוד 4 מתוך 7
Appelboy7 כתב/ה בסטטוסים מטוויטר לפני 8 שנים:
אני: משהו לשתות?
אני: משהו לשתות?
אינסטלטור: מה יש?
אני: בירה ורוטב סויה
Nirke_lev כתב/ה בסטטוסים מטוויטר לפני 8 שנים:
כשהגלים מתחזקים
כשהגלים מתחזקים
החזקים יוצאים לשתות בירה, כי כל הכוסיות בחוץ
SD כתב/ה במשפטים וציטוטים לפני 8 שנים:
לא לסלוח - זה כמו לשתות רעל ולקוות שהשני ימות מזה (ברנדון בייס)
שותפים שלנו: עוקבים באינסטגרם, שאלות ותשובות, דייטים והכרויות
