סטטוסים על פעוטה
עמוד 3 מתוך 13
Appelboy7 כתב/ה בסטטוסים מטוויטר לפני 4 שנים:
אני: לישון
אני: לישון
פעוטה: איך אומרים דלת באנגלית?
אני: גו טו סליפ
Appelboy7 כתב/ה בסטטוסים מטוויטר לפני 4 שנים:
אני: צריך למדוד לך חום
אני: צריך למדוד לך חום
פעוטה: לא בטוסיק
אני: דאטס וואט שי סייד
שותפים שלנו: עוקבים באינסטגרם, שאלות ותשובות, דייטים והכרויות
