סטטוסים על שבני
עמוד 2 מתוך 2
Refael132 כתב/ה בבדיחות לפני 10 שנים:
סטטוסים לפסח: הייתי מוכן שבני ישראל יילכו במדבר 200 שנה בשביל עוד יום חופש
אנונימי כתב/ה בסטטוסים על להיות ישראלי לפני 11 שנים:
כל החיים שלנו אנחנו מצטערים שבני ישראל בנו את מיגדל בבל כי אנחנו צריכים ללמוד שפות
אנונימי כתב/ה בסטטוסים על להיות ישראלי לפני 11 שנים:
כל החיים שלנו אנחנו מצטערים שבני ישראל בנו את מיגדל בבל כי אנחנו צריכים ללמוד שפות
שותפים שלנו: עוקבים באינסטגרם, שאלות ותשובות, דייטים והכרויות
