Nirke_lev כתב/ה בסטטוסים מטוויטר לפני 7 שנים: ללכת עם התאומים הפך להיות כמו להסתובב עם @Super_Dori בדיזינגוף, כל שנייה מצביעות עליכם ואומרות איזה חמוד הוא! 0 0 0 0 הגב (0) דיווח עריכה
Appelboy7 כתב/ה בסטטוסים מטוויטר לפני 7 שנים: נכנס ליילו. אני: יש לכם שירותים? מוכר: *נותן לי מפתח* אני: איפה השירותים? מוכר: קומה שנייה, אבל בשקט, אשתי ישנה 0 0 0 0 הגב (0) דיווח עריכה
Appelboy7 כתב/ה בסטטוסים מטוויטר לפני 7 שנים: - מי אנחנו? - תינוקות! - ומה אנחנו רוצים? - לעשות קקי! - ומתי נעשה את זה? - שנייה אחרי שיחליפו לנו! 0 0 0 0 הגב (0) דיווח עריכה
Appelboy7 כתב/ה בסטטוסים מטוויטר לפני 7 שנים: אני אראה לה מי לובש את המכנסיים בבית הזה. שנייה אחרי שהיא תגיד לי איפה אנחנו שמים מכנסיים בבית הזה. 1 0 0 0 הגב (0) דיווח עריכה
Appelboy7 כתב/ה בסטטוסים מטוויטר לפני 7 שנים: היא: אתה עדיין במשרד? אני: *מפסיק לבכות שנייה* כן 0 0 0 0 הגב (0) דיווח עריכה
Appelboy7 כתב/ה בסטטוסים מטוויטר לפני 8 שנים: שנייה לפני הסוף כשהמתמודדים מאבדים את זה: זאת ההזדמנות האחרונה שלנו להציל את רמת השרון! אם לא תצביעו לי היטלר יחזור לשלטון וכולנו נהפוך לג'ינג'ים בשם גיורא! 1 0 0 0 הגב (0) דיווח עריכה
Appelboy7 כתב/ה בסטטוסים מטוויטר לפני 8 שנים: - אחי התקשרת אליי? - זה בטח הכיס שלי חייג - איציק?? איזה גבר.. תן לי אותו - שנייה :/ 0 0 0 0 הגב (0) דיווח עריכה
לא צריך לדעת כתב/ה בסטטוסים לוואטסאפ לפני 9 שנים: הכי מעצבן בווצאפ זה או שאתה רואה שתי וויאים אבל לא עונים או שרשום מחוברת אבל אין שנייה וויאים 8 2 1 0 הגב (1) דיווח עריכה
#האשטאג# כתב/ה בבדיחות לפני 9 שנים: הפלתי את הטלפון מקומה שנייה והוא נשבר!מסתבר שמצב טיסה זה לא מה שחשבתי... 43 0 0 2 הגב (0) דיווח עריכה
שמינג שמינגוווה ווווה כתב/ה במשפטים לחיים לפני 9 שנים: המבקש: תני משפט לחייייים החיים יפים! אני:סבבה חכה שנייה..... לאחך 8,000 שנה, אני: אין לי משפט ל.... מה אמרת? המבקש: מי את......? 5 0 0 4 הגב (0) דיווח עריכה