אנונימי כתב/ה בסטטוסים מצחיקים לפני 11 שנים: איזה קור בחוץ .. יצאתי לזרוק את הזבל , הפח צעק לי : " כפרה עלייך .. אל תפתח ! קר לי " D; 0 0 0 0 הגב (0) דיווח עריכה
אנונימי כתב/ה בסטטוסים מצחיקים לפני 11 שנים: מכירים את זה שאמא שלכם אומרת: ' בפעם האלף ועכשיו אני לא צוחקת ,לך תזרוק את הזבל ! ' כאילו עד עכשיו 999 פעמים היא הריצה עלייך דחקות :) 0 0 0 0 הגב (0) דיווח עריכה