אנונימי כתב/ה בסטטוסים מצחיקים לפני 11 שנים: אני : "היי, אפשר קולה ? " ברמן : "פפסי זה בסדר? " אני: " כסף של מונופול זה בסדר?" 0 0 0 0 הגב (0) דיווח עריכה