Nifla_Po כתב/ה בסטטוסים מטוויטר לפני 6 שנים: שמתם לב שה-Proud Boys, קבוצת האלט-רייט הקיצונית (שזה שם מכובס לאתם יודעים מה וינק וינק) בחרה את הצבעים צהוב ושחור לחולצות ולדגלים שלהם? שכ״ך יהיה לי טוב, אני לא מצליח להיזכר מה שילוב הצבעים האלו מזכיר לי 0 0 0 0 הגב (0) דיווח עריכה
אנונימי כתב/ה בסטטוסים באנגלית לפני 11 שנים: Don’t be ashamed to be different. Be proud that God made you like no one else. 0 0 0 0 הגב (0) דיווח עריכה