Nifla_Po כתב/ה בסטטוסים מטוויטר לפני 3 שנים: בשל ריבוי המועמדים הראויים מאז הקמת הממשלה, מעמד הפוסטר בוי לענייני הצורך המהותי בלימודי ליבה יפוצל לפוסטר בוי אשכנזי ופוסטר בוי ספרדי. אין ברירה, התחרות עזה מאד 0 0 0 0 הגב (0) דיווח עריכה
Appelboy7 כתב/ה בסטטוסים מטוויטר לפני 4 שנים: הבעיה בלהיות אשכנזי היא לא רק זה שאתה סובל מהבעיות רפואיות של אשכנזים, אתה גם סובל מהבעיות הנפשיות שלהם 0 0 0 0 הגב (0) דיווח עריכה
Nifla_Po כתב/ה בסטטוסים מטוויטר לפני 4 שנים: הדוקטור לענייני שיסוי ופילוג הארץ על רקע אתני כבר הפנה לעמודים בספרו שמתארים אלימות סמי לגאלית של גבר אשכנזי לבן שאינו מודע להגמוניותו כלפי אישה ממוצא מזרחי אגב כליאתה במרפסת כדי להבהיר לה את מקומה, או שהוא מנסה להיזכר באיזה פרק זה? 0 0 0 0 הגב (0) דיווח עריכה
Appelboy7 כתב/ה בסטטוסים מטוויטר לפני 4 שנים: רופא עור: מה הבעיה? אני: ובכן, אני אשכנזי 0 0 0 0 הגב (0) דיווח עריכה
Appelboy7 כתב/ה בסטטוסים מטוויטר לפני 4 שנים: אני בנמל תל אביב מחפש חנייה, אם תשמעו בחדשות על צעיר אשכנזי בן 33 שנדקר זה כנראה אני 0 0 0 0 הגב (0) דיווח עריכה
Appelboy7 כתב/ה בסטטוסים מטוויטר לפני 4 שנים: אין דבר יותר אשכנזי מלספור צעדים בשש-בש 0 0 0 0 הגב (0) דיווח עריכה
Appelboy7 כתב/ה בסטטוסים מטוויטר לפני 5 שנים: אפילו בתימניאדה אני לא ארגיש אשכנזי כמו שאני מרגיש במוסך 0 0 0 0 הגב (0) דיווח עריכה
Appelboy7 כתב/ה בסטטוסים מטוויטר לפני 5 שנים: כשאתה מנסה להיראות הכי פחות אשכנזי במסעדה ערבית. "וואחד חומוס, וואחד טחינה, שוקרן חביבי אחמד יאסין ניין אילבן וצ'יפס" 0 0 0 0 הגב (0) דיווח עריכה
Appelboy7 כתב/ה בסטטוסים מטוויטר לפני 5 שנים: אין הרבה דברים שמרגשים אותי כמו לראות מישהו יותר אשכנזי ממני בבריכה 0 0 0 0 הגב (0) דיווח עריכה
Nifla_Po כתב/ה בסטטוסים מטוויטר לפני 5 שנים: ״בואנה יא חתיכת אשכנזי זבל חומס זכויות של מזרחים שרוצה לגנוב את המדינה, אבל בקטע מתוקי מתוקי מתוקי חמודי ואל תעוות את הדברים שלי כאילו אני מסית נגדך״ 0 0 0 0 הגב (0) דיווח עריכה
Nifla_Po כתב/ה בסטטוסים מטוויטר לפני 5 שנים: מה שהשופרות שקפצו שלשום על ברק רביד, אמש על בן כספית, היום על ביני אשכנזי ומחר השד יודע על מי טרם הפנימו, שבקצב הזה בסוף יגמרו להם האויבים ואז יתחיל הליך קניבליזציה פנימי בתוכם, כי אחת הם טעמו דם הם כבר לא יכולים לחזור אחורה. מקווה להיות פה כשזה קורה 0 0 0 0 הגב (0) דיווח עריכה