סטטוסים על אשכנזי
עמוד 6 מתוך 7
Nifla_Po כתב/ה בסטטוסים מטוויטר לפני 8 שנים:
אם אי פעם יהיה נהוג בארץ לעשות combat by trial דיבס על גבי אשכנזי
אנונימי כתב/ה בסטטוסים של הרגע הזה לפני 9 שנים:
הרגע הזה שאתה רואה אשכנזי שמן וחושב מה היה קורה אם האוכל שלו היה טעים.
Ido Keshet כתב/ה בסטטוסים לפורים לפני 9 שנים:
חחח גדול, התחפשת לווקה פיפל?
חחח גדול, התחפשת לווקה פיפל?
-לא אחי, אני אשכנזי זה הצבע שלי
שותפים שלנו: עוקבים באינסטגרם, שאלות ותשובות, דייטים והכרויות
