סטטוסים על באים
עמוד 4 מתוך 5
אנונימי כתב/ה בכללי לפני 9 שנים:
נכון שיש את כל התנועות נוער שבתחילת השנה מגיעים לבית הספר כדי שנצטרף לשם אז אני והכיתה שלי באים רק לאוכל
אנונימי כתב/ה בבדיחות לפני 9 שנים:
מכירים את זה שאתם כותבים סטטוס ואז כל שעה באים ליבדוק כמה לייקים עשו לך?
שותפים שלנו: עוקבים באינסטגרם, שאלות ותשובות, דייטים והכרויות
