erezlevin3 כתב/ה בסטטוסים מטוויטר לפני 6 שנים: הגעתי הביתה מדוכדך ואז דמיינתי סשן של "צבע אדום" כשפוטין נוחת בארץ ועבר לי 0 0 0 0 הגב (0) דיווח עריכה
Nifla_Po כתב/ה בסטטוסים מטוויטר לפני 7 שנים: בלובי של תאטרון בצ׳לסי מחכה למחזמר על בוב דילן, והאווירה פה כמעט כמו בארץ עד כדי שצריכים אזמל וריכוז על חושי כדי להבחין שאני לא במידל איסט 1 0 0 0 הגב (0) דיווח עריכה
Appelboy7 כתב/ה בסטטוסים מטוויטר לפני 7 שנים: לא ברור לי איך אין בארץ מסעדה עיראקית בשם "לט איט טבית" 0 0 0 0 הגב (0) דיווח עריכה
Nifla_Po כתב/ה בסטטוסים מטוויטר לפני 7 שנים: עוד בוקר שמתברר ששומרי הסף האמיתיים בארץ הם נדב ארגמן ואביב כוכבי שהיו צריכים לעצור בצרחות אדם חסר מנדט מהציבור שחשוד בפלילים מלספח שטחים ולהוביל בפוטנציה את ישראל לעימות אלים ואולי לבידוד בינלאומי. קלאסיק 2019. 0 0 0 0 הגב (0) דיווח עריכה
Nifla_Po כתב/ה בסטטוסים מטוויטר לפני 7 שנים: מדהימה אותי היכולת של אנשים בארץ להגיד ״אנחנו אינהרנטית נעלים מוסרית מאחרים״ ובאותה נשימה להצדיק את השיט שהם עושים באמצעות הטיעון ״אבל תראה אותם הם עושים בדיוק אותו הדבר״ 0 0 0 0 הגב (0) דיווח עריכה
Nifla_Po כתב/ה בסטטוסים מטוויטר לפני 7 שנים: מה שכיף לגור בשנה האחרונה בארץ זה שיש תחושה מתמדת של צניחה חופשית בלי הצורך לעלות כל בוקר למטוס ולקפוץ ממנו 0 0 0 0 הגב (0) דיווח עריכה
Noa_Angel1 כתב/ה בסטטוסים מטוויטר לפני 7 שנים: -טוב חברים, יום קצר ויש לנו המון נושאים חשובים לצייץ עליהם. שביתת האחיות, ההתנצלות של ברק ו... כן נועה? -יש בארץ מישהי שקוראים לה כוכבית הצ'קלמז -חברים איבדנו את נועה להיום. שיהיה בהצלחה 0 0 0 1 הגב (0) דיווח עריכה
Nifla_Po כתב/ה בסטטוסים מטוויטר לפני 7 שנים: גברת כ. סיימה להכין קציצות והיא לא נותנת לי לאכול מהן. עוד לינץ׳ קולינרי שיהודי עובר בארץ והתשקורת הבולשביקית שותקת. 0 0 0 0 הגב (0) דיווח עריכה
Noa_Angel1 כתב/ה בסטטוסים מטוויטר לפני 7 שנים: אני חושבת שאם כבר מדונה בארץ הקודש היא היתה צריכה לשיר את הגרסה בעברית של "כמו תפילה" של אלינור אהרון 0 0 0 0 הגב (0) דיווח עריכה
Appelboy7 כתב/ה בסטטוסים מטוויטר לפני 7 שנים: ותודה לצפון מקדוניה שמחליפה לי מהיום את צרפת בארץ עיר 0 0 0 0 הגב (0) דיווח עריכה
Nifla_Po כתב/ה בסטטוסים מטוויטר לפני 7 שנים: אני מפחד מהימין הקיצוני בארץ פי אלף ממה שאני מפחד מאיראן, חזבאללה וחמאס ביחד, ולו מהטעם הפשוט שהמדובר בחבורת אנשים חריפים, בעלי יכולות מדהימות וחוסר כבוד מינימלי למסגרות החוק ולמשטר בישראל 0 0 2 0 הגב (0) דיווח עריכה