Appelboy7 כתב/ה בסטטוסים מטוויטר לפני 5 שנים: חבר: לא יודע מה לקנות לפעוטה שלכם ליום הולדת, מה היא אוהבת? אני: שירים ביוטיוב 0 0 0 0 הגב (0) דיווח עריכה
Appelboy7 כתב/ה בסטטוסים מטוויטר לפני 5 שנים: היא: מה הפעוטה רוצה ליום הולדת? אני: אבא אחר 🥳 0 0 0 0 הגב (0) דיווח עריכה
Cohen_Asaf כתב/ה בסטטוסים מטוויטר לפני 5 שנים: 43 שנים אני מחכה לזה והנה זה הגיע. יום הולדת ראשון בסגר 1 0 0 0 הגב (0) דיווח עריכה
Cohen_Asaf כתב/ה בסטטוסים מטוויטר לפני 5 שנים: שאלתי את בת 15 איזו מתנה היא רוצה ליום הולדת. מספיק לי עוגה היא ענתה. ילדים צנועים יותר מדי גידלתי כאן ובכל זאת מעדיף את זה על הקצה השני 0 0 0 0 הגב (0) דיווח עריכה
Cohen_Asaf כתב/ה בסטטוסים מטוויטר לפני 6 שנים: היום לפני שנתיים התגרשתי. מציין את זה אבל לא חוגג. זה לא יום הולדת מבחינתי. זה כמו ניתוח כואב שהייתי מוכרח לעבור ואני שמח להיות מאחוריו 0 0 0 0 הגב (0) דיווח עריכה
Appelboy7 כתב/ה בסטטוסים מטוויטר לפני 6 שנים: לענת יש מחר יום הולדת אז קניתי לה עוגה חגיגית שאני שומר בינתיים אצל השכנים שלנו ועכשיו הגיע שליח עם אותה עוגה בדיוק ששלחו חברות שלה מהעבודה. זונות. 0 0 0 0 הגב (0) דיווח עריכה
Cohen_Asaf כתב/ה בסטטוסים מטוויטר לפני 6 שנים: שאלתי מישהי כאן איזו מתנה היא רוצה ליום הולדת. לא ביקשה פרחים. לא שוקולד. לא איי רובוט. ביקשה שאקדיש לה ציוץ. מצד אחד זה מחמיא לי. מצד שני מה זה סדר העדיפויות המוזר הזה? אני מעדיף שוקולד. אז מזל טוב ומאחל לך ללמוד לבחור טוב יותר מתנות בשנה הבאה 0 0 0 0 הגב (0) דיווח עריכה
Appelboy7 כתב/ה בסטטוסים מטוויטר לפני 6 שנים: ענת: יודע למי יש יום הולדת היום? אני: לאלי החתול??? 0 0 0 0 הגב (0) דיווח עריכה
Appelboy7 כתב/ה בסטטוסים מטוויטר לפני 6 שנים: שלחתי עכשיו הודעה למישהו שחוגג יום הולדת וכתבתי רק מזל טוב, בלי אימוג'י בלי גיף, בלי כלום. בטח חושב שאני שונא אותו, והוא גם צודק 1 0 0 0 הגב (0) דיווח עריכה
Appelboy7 כתב/ה בסטטוסים מטוויטר לפני 6 שנים: אני אוהב להוציא חלב מהמקרר ולראות שתאריך התפוגה הוא של היום, זה מרגיש לי כאילו יש לו יום הולדת 🥳 0 0 0 0 הגב (0) דיווח עריכה
Appelboy7 כתב/ה בסטטוסים מטוויטר לפני 6 שנים: סיכום יום הולדת שנה של התינוקת מזל שיש ימים להתאושש 0 0 0 0 הגב (0) דיווח עריכה