Nifla_Po כתב/ה בסטטוסים מטוויטר לפני 6 שנים: אני במקום בניומין הייתי הולך עד הסוף עם ההטרלה ומציע לבן-גביר להיות שגריר ישראל במועצת זכויות האדם של האו״ם 0 0 0 0 הגב (0) דיווח עריכה
james_b25 כתב/ה בסטטוסים מטוויטר לפני 7 שנים: בנימין נתניהו אנחנו איתך עד הסוף במאבקך כי לנו קל לצייץ את זה ולתייג אותך כי במקסימום מי שישב בכלא זה אתה לא אנחנו. אוהבים אותך ושבת שלום🇮🇱 0 0 0 0 הגב (0) דיווח עריכה
נחשווו כתב/ה במשפטים לחיים לפני 7 שנים: בסוף הכל טוב, ואם זה לא טוב, אז זה לא הסוף. 14 5 0 1 הגב (0) דיווח עריכה
Noa_Angel1 כתב/ה בסטטוסים מטוויטר לפני 7 שנים: ברוח זו של סופי סדרות, וכיוון שעברו די והותר שנים, הגיע הזמן ליישב סוגייה חשובה, אם לא החשובה ביותר בחיינו. הסוף של הסופרנוס: 0 0 0 0 הגב (0) דיווח עריכה
Noa_Angel1 כתב/ה בסטטוסים מטוויטר לפני 7 שנים: היום הוא יום חג הדמוקרטיה! (אמרה המדינה שאצלה גם יום כיפור נחשב חג, למה לא, יאללה בית זונות עד הסוף) 0 0 0 0 הגב (0) דיווח עריכה
Nifla_Po כתב/ה בסטטוסים מטוויטר לפני 7 שנים: רק חסר שהחמאס יתחילו להתחפש לליצנים על הגדר וזה יהיה הסוף 0 0 0 0 הגב (0) דיווח עריכה
Nifla_Po כתב/ה בסטטוסים מטוויטר לפני 7 שנים: הייתי מנסה להסביר את האירוניה הגלומה בציוצך הייעודי שתופעה באינטרנט לא מזיזה לך, אבל אני חושש שיכולתך הקוגניטיבית לא מספקת להבינה עד הסוף 0 0 0 0 הגב (0) דיווח עריכה
Appelboy7 כתב/ה בסטטוסים מטוויטר לפני 8 שנים: שנייה לפני הסוף כשהמתמודדים מאבדים את זה: זאת ההזדמנות האחרונה שלנו להציל את רמת השרון! אם לא תצביעו לי היטלר יחזור לשלטון וכולנו נהפוך לג'ינג'ים בשם גיורא! 1 0 0 0 הגב (0) דיווח עריכה
Nifla_Po כתב/ה בסטטוסים מטוויטר לפני 8 שנים: בבחינה רטרואקטיבית, כש"הצ'יוואווה מבברלי הילס" יצא לאקרנים היינו צריכים להבין שזוהי תחילתו של הסוף של המין האנושי 0 0 0 0 הגב (0) דיווח עריכה
Nifla_Po כתב/ה בסטטוסים מטוויטר לפני 8 שנים: מי שרוצה להבין עד הסוף את הלך הרוח של המילייה המצומצם שמנהל את המדינה שלנו שיקשיב לראיון של ששי גז מגן על חברו אפי נוה והופך חזיר לכשר כדי לרבע את המעגל ולשוות למעשה פלילי חזות של פעולה יומיומית רגילה שאין להתעכב עליה 0 0 0 0 הגב (0) דיווח עריכה
אנונימית כתב/ה במשפטים לחיים לפני 8 שנים: בסוף הייה טוב ועם לא טוב אז זה לא הסוף😘 10 5 1 1 הגב (1) דיווח עריכה