סטטוסים על הרגיש
עמוד 3 מתוך 4
Appelboy7 כתב/ה בסטטוסים מטוויטר לפני 7 שנים:
הפלצתי עכשיו בסניף של ללין וזה הרגיש לי כמו הפשע המושלם
פוני מנצנץ כתב/ה במשפטים לחיים לפני 9 שנים:
אל תפחד לאבד בן אדם שאף פעם לא הרגיש בר מזל שיש לו אותך...
Refael132 כתב/ה בבדיחות לפני 10 שנים:
למה הליצן בקרקס לא הרגיש כל כך רע בקשר לעבודתו ?
למה הליצן בקרקס לא הרגיש כל כך רע בקשר לעבודתו ?
כי לפחות הוא לא היה עו"ד.
שותפים שלנו: עוקבים באינסטגרם, שאלות ותשובות, דייטים והכרויות
