סטטוסים על מבחינתי
עמוד 5 מתוך 5
erezlevin3 כתב/ה בסטטוסים מטוויטר לפני 8 שנים:
שבע בבוקר וכבר אכלנו תג'חנון. זהו, מבחינתי אנחנו ביום ראשון
אנונימי כתב/ה בסטטוסים לפייסבוק לפני 11 שנים:
מבחינתי סגירת מעגל זה החנון מהתיכון שהעתקתי ממנו מבחנים, מעתיק ממני סטטוס.
שותפים שלנו: עוקבים באינסטגרם, שאלות ותשובות, דייטים והכרויות
