סטטוסים על מרוקאים
עמוד 1 מתוך 1
Refael132 כתב/ה בבדיחות לפני 10 שנים:
למה אין טייסים מרוקאים? כי הם לא יכולים שלא לשים את היד על החלון כשהם נוהגים.
למה אין טייסים מרוקאים? כי הם לא יכולים שלא לשים את היד על החלון כשהם נוהגים.
Refael132 כתב/ה בבדיחות לפני 10 שנים:
למה אין טייסים מרוקאים? כי הם לא יכולים שלא לשים את היד על החלון כשהם נוהגים
למה אין טייסים מרוקאים? כי הם לא יכולים שלא לשים את היד על החלון כשהם נוהגים
Refael132 כתב/ה בבדיחות לפני 10 שנים:
חליטו לגייס לחיל האויר שני מרוקאים כדי שלא יגידו שיש אפלייה על רקע עדתי. אבל מה עושים, המרוקאים הכי חכמים שמצאו ידעו לספור עד 5 מקסימום. אז החליטו לתת להם לטוס במסוק, כי במסוק אפשר לעשות הכי מעט נזק. השניים עולים למסוק, ואחרי חמש דקות מתרסקים. כאשר מפענחים מה נאמר בקופסה השחורה החוקרים שומעים: "בחייאת, ז'וז'ו, תכבה את הפלופלר, נהייה לי קר..."
Refael132 כתב/ה בבדיחות לפני 10 שנים:
בשנת 4093 אנשים לא יעשו ילדים בדרך המקובלת כיום. הם ילכו לחנות ויזמינו משם. לדוגמה, זוג אחד נכנס לחנות ומבקש ילד בלונדיני חכם יפה וחמוד. המוכר אומר להם: "אין בעיה, 999 שקל בבקשה." הם נותנים לו שטר של 1000 שקל אז הוא אומר להם: "לעזאזל, נגמר לי העודף, קחו במקום השקל החסר כמה מרוקאים מהפינה..." (תודה לניר מזרחי).
אנונימי כתב/ה בכללי לפני 10 שנים:
אלפי ילדים מרוקאים התאשפזו הערב בבתי חולים שונים, לאחר שצפו בפרסומת "את לא מחליטה עליי" וניסו את זה בבית....
שותפים שלנו: עוקבים באינסטגרם, שאלות ותשובות, דייטים והכרויות
