Appelboy7 כתב/ה בסטטוסים מטוויטר לפני 5 שנים: *בא למשרד בלי עמוס* אנשים: בוקר *בא למשרד עם עמוס* אנשים: עמוסססססססססססס!! 0 0 0 0 הגב (0) דיווח עריכה