Appelboy7 כתב/ה בסטטוסים מטוויטר לפני 6 שנים: מבחינתי אם עמדתי בפקק בגלל ההפגנה זה נחשב שהפגנתי גם 0 0 0 0 הגב (0) דיווח עריכה
HofitNa כתב/ה בסטטוסים מטוויטר לפני 6 שנים: אנשים אשכרה מקדימים ארוחות חג? תכף תרצו להקדים מוות בייסורים. די שחררו, מבחינתי אפשר לדחיין החגים עד 2045 בשם בריאות הציבור. 0 0 0 0 הגב (0) דיווח עריכה
Nifla_Po כתב/ה בסטטוסים מטוויטר לפני 6 שנים: תיקים באפלה | קצין בכיר שהמצאתי עכשיו אומר לי: ״0505 הוא אתר החדשות המוביל במדינה מבחינתי והעומד בראשו צריך לא רק לקבל פוליצר, אלא מוסד עיתונאי שמחלק פרסים על שמו״ 0 0 0 0 הגב (0) דיווח עריכה
Appelboy7 כתב/ה בסטטוסים מטוויטר לפני 6 שנים: מבחינתי "ישיבה מזרחית" זאת ישיבה שיש בה עוגיות עבאדי 0 0 0 0 הגב (0) דיווח עריכה
Nifla_Po כתב/ה בסטטוסים מטוויטר לפני 6 שנים: ״מה אכפת לי איך תקרא לחוק הזה, מבחינה מהותית הוא מסמיך את הממשלה לעקוף את הכנסת בעניינים של הגבלת זכויות אדם ללא בקרה ואיזון ולכן יש הקבלה לחוק ההסמכה. תקרא לזה חוק הקורונה, תקרא לזה יוסי מבחינתי״ -אה אני מת על יוסי, אחלה גבר 0 0 0 0 הגב (0) דיווח עריכה
erezlevin3 כתב/ה בסטטוסים מטוויטר לפני 6 שנים: סיימתי עכשיו שיחת טלפון ב-"מה אני אגיד לך, שלא יהיה יותר גרוע", זהו, מבחינתי הגל השני וגם האסטרואיד יכולים להגיע. 0 0 0 0 הגב (0) דיווח עריכה
Nifla_Po כתב/ה בסטטוסים מטוויטר לפני 6 שנים: סמיון גרופמן הוא ליהיא גרינר בבן מבחינתי ואידך זיל גמור לעניין זה 0 0 0 0 הגב (0) דיווח עריכה
BccYael כתב/ה בסטטוסים מטוויטר לפני 6 שנים: הפחד הכי גדול בלהידבק בקורונה זה מבחינתי לחשוף כמה אני לא עושה כלום ולא הולכת לשום מקום פדיחה 0 0 0 0 הגב (0) דיווח עריכה
Cohen_Asaf כתב/ה בסטטוסים מטוויטר לפני 6 שנים: הגיבור של השבוע מבחינתי הוא איש קטן שעמד עם גיטרה בכניסה למחנה יהודה סביבו פעילים של מפלגות שצועקים סיסמאות נלחמים ביניהם מי צודק רק הוא עומד שם עם גיטרה ושר Dust in the wind שולח להם תזכורת שקטה שבסוף כולנו אבק ברוח 0 0 0 0 הגב (0) דיווח עריכה
Cohen_Asaf כתב/ה בסטטוסים מטוויטר לפני 6 שנים: אחותי. מבחינתי המטבח שלך לא מסודר זו מחמאה. אני משתמש במטבח שלי ולא מזמין אוכל ממטבח של מישהו אחר אז כן. לא תמיד הוא מסודר 0 0 0 0 הגב (0) דיווח עריכה
Cohen_Asaf כתב/ה בסטטוסים מטוויטר לפני 7 שנים: מבחינתי שיר שמתחיל עם בס טוב זה כמו בחורה עם סוודר על אופניים. טרן און מיידי. הרגע היה שילוב של השניים ואני צריך כמה דקות להתאושש מזה 0 0 0 1 הגב (0) דיווח עריכה